Záruky, reklamace, přeprava

Reklamace

Reklamaci se pokusíme vyřídit v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace), jak ukládá zákon.

Jak reklamovat

Výrobek můžete zanést nebo zaslat do jednoho z autorizovaných servisních středisek, které jsou určeny k provádění záručních oprav. U oprávněných reklamací pak za tyto služby neplatíte žádné poplatky.


S Vaší reklamací se můžete obrátit také na naše reklamační oddělení:

  1. Pro Záruční reklamace, odstoupení od smlouvy: Da-So Group s.r.o., Bruzovice 141, Bruzovice 73936
    (Ve všech případech, prosím, přiložte doklad o koupi, záruční list (pokud byl součástí) a průvodní dopis s popisem závady. Nezapomeňte na Vaše kontaktní údaje!)

Neodstranitelná vada

Pokud bude reklamované zboží posouzeno autorizovaným servisním střediskem jako předmět s neodstranitelnou vadou, potom si sami můžete vybrat, zda budete požadovat vrácení zaplacené částky nebo si zboží vyměníte za nový či jiný výrobek. Reklamovaný předmět se stane zbožím s neodstranitelnou vadou i tehdy, uplyne-li 30 kalendářních dní od data, kdy byla Vaše reklamace doručena. A v takovém případě máte i stejná práva (výměna zboží, vrácení peněz).

Náklady spojené s reklamací

Pokud servisní středisko uzná, že Vaše reklamace je oprávněná, nebo není možné zboží z důvodu neodstranitelné vady opravit, máte právo na náhradu nutných nákladů spojených s vyřízením reklamace. Jedná se především o poštovné za zaslání zboží k opravě do autorizovaného střediska. Na náhradu těchto výdajů však nemáte nárok v případě, že bude Vaše reklamace odmítnuta a považována za neoprávněnou.


Důležité upozornění - přeprava zásilek!

Velmi si vážíme každého zákazníka, pro Vaši spokojenost vyvíjíme maximální úsilí, nicméně ačkoli Vás neradi obtěžujeme, přečtěte si a dbejte níže uvedených pokynů.

  1. před podpisem resp. před převzetím ŘÁDNĚ zkontrolujte nepoškození (neporušenost) zásilky. Perforace, otlučené rohy, podezřelé deformace jsou důvodem při převzetí k sepsání škodního protokolu*. Kurýr je povinen na Vaši žádost škodní protokol pravdivě sepsat, odmítne li, odmítněte převzetí poškozené zásilky a neprodleně nás kontaktujte*.
  2. převzali li jste, bezvýhradně, poškozenou zásilku je reklamace bezpředmětná a nebude vyřízena.
  3. pokud očekáváte již ze své podstaty "křehké" zboží (lapač hmyzu, produkt z litiny, infrazářič, zářivku, tepelný zářič, pánev, keramiku, vařič, objemné zboží), i když není zásilka resp. její obal poškozen, požádejte kurýra o asistenci při rozbalení zásilky. Kurýr není povinen Vám vyhovět, nicméně v případě že odmítne, převezměte zásilku "S VÝHRADOU" (na skeneru připište k podpisu)*.
  4. zjistíte li poškození uvnitř zabaleného produktu, kurýr nebyl přítomen a balík jste převzali "S VÝHRADOU"*, neprodleně nás kontaktujte s reklamací (nejpozději do dvou dnů od převzetí zásilky, včetně). Spolu s reklamací nám zašlete podrobnou fotodokumentaci (také veškerý obalový materiál, detail poškození). Poškozený produkt nepoužívejte, nezasílejte nám jej bez vyzvání, uskladněte celou zásilku (včetně obalového materiálu)*. Reklamace bude podstoupena přepravci, který vyřídí reklamaci nejdéle do 30 dnů (o průběhu Vás budeme informovat).
  5. zjistíte li poškození uvnitř zabaleného produktu, kurýr byl přítomen, trvejte na sepsání škodního protokolu*, kurýr není oprávněn ani povinen rozbalenou zásilku po převzetí vzít zpět do přepravy. Neprodleně nás kontaktujte s reklamací (nejpozději do dvou dnů od převzetí zásilky, včetně). Spolu s reklamací nám zašlete, kopii škodního protokolu*, podrobnou fotodokumentaci (také veškerý obalový materiál, detail poškození). Poškozený produkt nepoužívejte, nezasílejte nám jej bez vyzvání, uskladněte celou zásilku (včetně obalového materiálu). Reklamace bude podstoupena přepravci, který vyřídí reklamaci nejdéle do 30 dnů (o průběhu Vás budeme informovat).
  6. pokud při doručování příjemce nic nerozporuje, stvrzuje svým podpisem neporušenost zásilky. Zjistíte li poškození uvnitř zabaleného produktu a nerozporovali jste neporušenost zásilky, neprodleně nás kontaktujte s reklamací (nejpozději do dvou dnů od převzetí zásilky, včetně). Spolu s reklamací nám zašlete podrobnou fotodokumentaci (také veškerý obalový materiál, detail poškození). Poškozený produkt nepoužívejte, nezasílejte nám jej bez vyzvání, uskladněte celou zásilku (včetně obalového materiálu)*. Reklamace bude podstoupena přepravci, který vyřídí reklamaci nejdéle do 30 dnů (o průběhu Vás budeme informovat).

*Neplatí pro doručování Českou poštou. Kurýr České pošty není vybaven tzv. škodním protokolem. Pokud balík jeví známky poškození, nepřebírejte jej nebo nechte uložit na vaší poště kde balík rozbalte za asistence pověřeného pracovníka České pošty. Pokud je obsah zásilky poškozen sepište reklamaci, kopii nám prosím zašlete (stačí naskenovat nebo vyfotit a poslat emailem). V každém případě nás vždy neprodleně kontaktujte emailem nebo telefonicky (8:00 - 15:30 v pracovní dny)!!!

Cca u 98% zásilek nedojde k poškození uvnitř zabaleného produktu-ů. Produkty chráníme vždy tak abychom eliminovali poškození. Vždy splňujeme standardy pro přepravu (podmínky přepravce). Nikdy nezasíláme poškozené produkty (nejedná li se o předem dohodnuté, např. zboží se slevou z důvodu poškození). Celý proces balení Vaší zásilky je dokumentován a archivován po dobu 3 let (fotografie, videozáznam). Pokud dojde k poškození zabaleného produktu je vždy chyba na straně přepravce, nicméně je ve společném zájmu všech stran aby byla zásilka včas a řádně doručena, kdy přepravce maximálně dbá na správný proces doručování a přepravy.

Vaše spokojenost je v našem nejvyšším zájmu, ovšem neposkytnete li nám Vaši součinnost, může vše vyjít ve Váš neprospěch.

 

Máte-li jakékoliv dotazy ohledně postupu při reklamaci nebo potřebujete zjistit, v jakém stavu se Vaše reklamace nachází, obraťte se prosím na nás telefonicky +420-558-435-851 nebo zašlete dotaz na adresu: da-so@da-so.cz. Rádi Vám poradíme!

 

 

 

S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče - více informací.   Rozumím